Andre Boersma, filiaalmanager AH Breda:

Omdat wij als Albert Heijn de visie hebben om het meest geliefde en gezonde bedrijf van en voor Nederland te zijn, hebben wij ons aangesloten bij de bijeenkomst NL Vitaal West-Brabant, in Breda. Tijdens deze dag hebben we reeds uitgesproken, dat wanneer wij evenementen voor de jeugd sponsoren, dit alleen nog maar d.m.v. fruit en water doen.

fruit Albert Heijn
Albert Heijn Breda

Gezond personeel

Voor onze medewerkers hebben wij diverse prikkels ten behoeve van hun gezondheid:

  • De Kickstart om 10 dagen gezond te eten
  • Educatie m.b.t. de verlaging van suikers en zouten in onze producten
  • Onze personeelsvereniging verzorgt altijd een sportactiviteit naast gezelligheid
  • Onze jaarlijkse BBQ was het afgelopen jaar met veel gegrilde groenten, granen en fruit.

Bekijk hier hoe hij dit initiatief op gaat pakken.

Ons medewerkersbestand bestaat voor uit 60% uit jongeren onder de 19 jaar, dus ik voel mijn verantwoordelijkheid en ik ervaar zelf plezier om gezonder te leven.

Deel dit bericht: